Büyükakın, 150 milyon TL tasarruf yaptı

Büyükakın, 150 milyon TL tasarruf yaptı

Kocaeli Büyükşehir Belediye Başkanı Tahir Büyükakın, “150 milyon civarında belediyede tasarruf yaptık” dedi.

Editor: Haber Editörü
15 Ocak 2020 - 21:07

Kocaeli Büyükşehir Belediye Başkanı Tahir Büyükakın, belediyedeki mali konularda yaptıkları çalışmaları anlattı. “Göreve geldiğimiz günden bu yana 150 milyon civarında belediyede tasarruf yaptık” diyen Büyükakın, “Aylık olarak ise yaklaşık olarak belediyede 10 milyon gibi bir rakam tasarruf yaptık. Tüketim harcamalarını durdurduk, yatırımlarımız devam ediyor. 2019 yılında  yatırım için 868 milyon gibi rakama ulaştık” dedi.

YORUMLAR

  • 0 Yorum
Henüz Yorum Eklenmemiştir.İlk yorum yapan siz olun..
İLGİNİZİ ÇEKEBİLİR x
Tipioğlu, Arnavutluk heyetini Gazi Meclis’te ağırladı
Tipioğlu, Arnavutluk heyetini Gazi Meclis’te ağırladı
Başkan Büyükgöz duyurdu: Eskihisar’a yeni yaşam alanı geliyor
Başkan Büyükgöz duyurdu: Eskihisar’a yeni yaşam alanı geliyor