Belediyelere yeni düzenleme getirildi

Kocaeli İl Hıfzıssıhha Kurulu koronavirüs tedbirleri gereği Kocaeli genelinde bulunan tüm belediyelerin çalışma saatlerinde değişikliğe gitti.


Belediyelere yeni düzenleme getirildi

Artan koronavirüs vakaları nedeniyle mesai saatlerinde düzenlemeye giden Kocaeli İl Umumi Hıfzıssıhha Kurulu'nun COVID-19 tedbirleri gereğince belediyelerde 10 Kasım Salı gününden itibaren; çalışma saatlerinde değişiklik yaptı. Yapılan değişiklik kapsamında mesai saatleri sabah 09:30 - 13:30, öğleden sonra da 14:00 - 18:00 oldu.